کیت اولبرمن تیراندازی آکسفورد را با دیو پورتنوی مرتبط می‌داند که خشم را برانگیخت


کیت اولبرمن متهم به سیاسی کردن تیراندازی روز سه‌شنبه در دبیرستان آکسفورد در میشیگان است که منجر به کشته شدن سه دانش‌آموز شد که ظاهراً با Barstool Sports و دونالد ترامپ مرتبط بودند.

این مفسر ورزشی و سیاسی چهارشنبه شب در توییتی تاکید کرد که مادر فرد مهاجم از حمایت از ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خبر داده است.

اولبرمن با استناد به توییت Barstool Sports به احترام قربانی 16 ساله تیت مایر، نوشت: “این پسر برای دستگیری پسر مدرسه ای که مادرش فاشیسم ترامپیستی را تکرار می کرد، جان باخت.”

پورتنوی برای وبلاگ ورزشی 2020 خود با دونالد ترامپ مصاحبه کرد.

در سال 2015، او حمایت خود را از کمپین ریاست جمهوری ترامپ در یک پست وبلاگی اعلام کرد و در آن زمان نوشت: “برای من فرقی نمی کند که او نژادپرست باشد. برای من مهم نیست که او جنسیت گرا باشد. امیدوارم او در رقابت باقی بماند و امیدوارم که او برنده می شود.”

اتان کرامبلی مظنون 15 ساله در بازداشت است و پس از تیراندازی به عنوان یک بزرگسال متهم شده است.

با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد کرامبلی، رسانه های مختلف از حمایت مادر او از ترامپ خبر می دهند.

به گزارش ABC، پس از انتخابات ریاست جمهوری 2016، جنیفر کرامبلی نامه ای سرگشاده به دونالد ترامپ به عنوان یک پست وبلاگ نوشت.

جنیفر کرامبلی در مورد ایتان که در آن زمان 10 ساله بود، نوشت: «پسرم هر روز با مشکل مواجه می شود و معلمانم به من می گویند که از تدریس متنفرند، اما مجبورند.

او همچنین متمم اول قانون اساسی را ستود و حق داشتن سلاح را جشن گرفت.

کیت اولبرمن
کیت اولبرمن شخصیت تلویزیونی در طول پانل اولبرمن در بخش ESPN تور انجمن منتقدان تلویزیونی تابستانی 2013 در هتل بورلی هیلتون در 24 ژوئیه 2013 در بورلی هیلز، کالیفرنیا، روی صحنه صحبت می کند.
فردریک ام. براون / گتی ایماژ

در یکی از پست‌ها آمده است: “به‌عنوان یک زن و یک مسکن، از شما سپاسگزارم که به من حق حمل سلاح را دادید. به من اجازه دادید از خودم محافظت کنم اگر خانه‌ای را به کسی با نیت بد نشان دهم.” “از شما برای احترام به این اصلاحیه متشکرم.”

پورتنوی در پاسخ به توئیت اولبرمن نوشت: “آیا دوست wtf با شما اشتباه می کند؟”

این توییت در میان برخی از کاربران مورد حمایت قرار گرفت و در عرض 10 ساعت پس از ارسال بیش از 4000 لایک دریافت کرد.

اما بسیاری دیگر نیز با این موضوع مواجه شده اند.

یکی از پست‌ها در پاسخ چنین بود: “اگر دیدگاه سیاسی آشکار و ظریفی در مورد هر داستانی وجود داشته باشد، احتمالاً چنین چیزی را خواهید دید.”

دیگری نوشته بود: “وقتی آنقدر از “رقبای سیاسی” نفرت دارید که از مرگ غم انگیز کودکان برای تهمت زدن به آنها استفاده می کنید.

دیگری هشدار داد که هزاران نفر “از سیاسی کردن مرگ کودکی که تلاش می کند همسالان خود را نجات دهد، منزجر خواهند شد.”

در پست دیگری آمده است: “چرا سیاست را به این فاجعه می آوریم؟ بس کنید.”

پس از دستگیری اتان کرامبلی، دادستان ها اتهامات احتمالی دیگری را علیه والدین او مطرح کردند.

دادستان کارن مک دونالد به ABC گفت: “داشتن یک اسلحه به معنای ایمن کردن صحیح آن و مسدود کردن آن و جدا نگه داشتن مهمات است.”

مایکل بوچارد، کلانتر شهرستان اوکلند، گفت که پدر کرامبلی تپانچه نیمه اتوماتیک 9 میلی متری را چهار روز قبل از تیراندازی خریده است.