ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک روز پنجشنبه پس از مشاهده مردی با اسلحه در بیرون قفل شد.

بر اساس توئیتی از میشل نیکولز در رویترز، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: «فعالیت پلیس در مقابل ساختمان وجود دارد. ما در حال حاضر در حال قفل کردن و حفظ ارتباط با پلیس نیویورک هستیم.»

این موضوع توسط سخنگوی اداره پلیس نیویورک (NYPD) تایید شده است. نیوزویک افسران با این مرد درگیر شدند و از او خواستند اسلحه خود را پایین بیاورد. سخنگو گفت نیوزویک که مقامات پلیس نیویورک “در تلاش برای ایجاد گفتگو” با این مرد بودند.

ویدئوهای منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که افسران پلیس نیویورک در حالی که مرد نزدیک در ورودی ساختمان سازمان ملل ایستاده بود، او را احاطه کرده اند. در ویدئویی که توسط DiscloseTV در توییتر منتشر شده است، شنیده می‌شود که مقامات پلیس نیویورک از این مرد می‌خواهند «اسلحه‌اش را زمین بگذارد».

همانطور که به او گفته شد اسلحه خود را پایین بیاورد، این فیلم مرد را نشان می دهد که در نزدیکی ساختمان سازمان ملل به جلو و عقب می رود.

تصاویر منتشر شده در توییتر توسط آنتونی دی لورنزو از PIX 11 News در نیویورک، ده ها وسیله نقلیه پلیس نیویورک را نشان می دهد که مرد را احاطه کرده اند.

این یک خبر فوری است و با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر به روز می شود.

سازمان ملل
مقر سازمان ملل متحد در نیویورک روز پنجشنبه پس از اینکه مردی با سلاح گرم در حال راه رفتن جلوی در ورودی دیده شد، قفل شد. در عکس مقر سازمان ملل در نیویورک است.
ران ساکس / گتی