صداگیرهای کانالی و انواع آن جنس و عملکرد صداگیرهای صنعتی

دریچه های زیر فن کوئلی - تهویه جعفری نوعی از هواسازها تحت عنوان هایژنیک (بهداشتی) در مکان های حساس به آلودگی (مانند بیمارستان ، اتاق های تمیز ، آزمایشگاه ، صنایع حساس و …) مورد استفاده قرار می گیرند که درزبندی و نوع فیلترهای به کار رفته در آنها نسبت به انواع معمولی آنها متفاوت است. دریچه لوور هوارسان، یکی از محصولات شرکت تهویه نو می باشد که مشتریان می توانند ساخت این دریچه ها را در ابعاد مورد نظر به این شرکت سفارش دهند. دمپرها همچنین توانایی محدود کردن دود و گرما را در هنگام استفاده به عنوان آشکارساز دود دارند. با قرار دادن اینلت وین دمپر بر سر ورودی هوای فن قبل از استارت فن دمپر ها را به صورت دستی و یا اتوماتیک میبندیم تا هنگام راه اندازی موتور کمترین اصطکاک پره ها با هوا ایجاد شود و به اصطلاح فن هرز بگردد. می باشد که بهترین خدمات را به مشتریان خود با نازلترین قیمت ارائه می دهد. با این تفاوت که میزان تحمل فشار استاتیکی در اگزاست های کانالی بکوارد بیشتر است. در بازار معمولا به وسایل های پر قدرت لغب صنعتی می دهند. این ابزار کارآمد بهطور گستردهای در صنایع مختلف از جمله ساختمانها، اتاقهای مختلف، مراکز تجاری، بیمارستانها و فضاهای صنعتی استفاده میشود. ​.

اسپلیت دمپر پره ایرفویلیصداگیر چهارگوش شرکت صنعتی رحمتی در ساخت فایر دمپرها از بهترین جنس ورق ممکن استفاده میکند و از جنس گالوانیزه گرم و پیچ و مهره های آلمانی و فنرهای وارداتی استفاده میکند. از دریچه دسترسی تاسیسات شیار دار زمانی استفاده میشود که هوای برگشت دستگاه فن کویل باید مستقیما از زیر دستگاه تامین شود .در این حالت باید روی درب دریچه منافذی تعبیه کرد .در این مدل از دریچه بازدید دسترسی تاسیسات شیارهای موازی در طولهای ۹ و ۱۸ سانتی به شکل پرسی ایجاد میکنیم .دریچه دسترسی تاسیسات شیار دار به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود و به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .دریچه بازدید شیار دار هم مانند انواع دیگر دریچه از طریق پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود . برای ساخت فریم دریچه لوور هوارسان باید از ورق گالوانیزه ی ضخیم استفاده شده و جنس پره های دریچه لوور هوارسان از آلومینیوم می باشد و از رنگ آن را مطابق با سفارش مشتری از رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری استفاده می کنند. دیفیوزر از جنس پارچه ی پلی استر (سیلک) که با میزان کشش مناسب جهت متوازن کردن جریان خروجی از دستگاه لامینار فلو استفاده شده است؛ این نوع متریال که جهت کاربری در اتاق های عمل که نیاز به جریان هوا با سرعت پایین و مناسب عمل جراحی دارد بیشتر مرسوم است که عمل همگن سازی و برابر سازی جریان هوا را به حد مطلوبی انجام می دهد، بعلاوه خاصیت جذب مایعات در صورت پاشش احتمالی و عدم ریزش مجدد و نیز ظاهری روشن و زیبا از دیگر خصوصیات آن بوده؛ علاوه بر این با نصب چراغ در داخل دستگاه لامینار فلو می توان از قابلیت انتشار نور آن نیز استفاده کرد.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازی

با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو تماس بگیرید و از خدمات و محصولات با کیفیت و ارزان آن بهره مند شوید. با استفاده از بهترین مواد خام موجود، دمپرهای ما نسبت به رقبای خود عمر طولانی دارند و علاوه بر دمپرها، ما طیف گستردهای از محصولات از جمله دریچههای دیواری، دریچههای سقفی، سایر دمپرهای تهویه مطبوع و درپوش دودکش را ارائه میدهیم و می توانید قیمت دمپر و سایر تجهیزات را در صفحه محصولات، مشاهده نمایید. اما به دلیل استفاده از دهانه خروجی استاندارد دارای حداقل صدا نسبت به محصولات مشابه هستند. در سیستم های از دمپرها و لوورها برای تنظیم جریان هوا استفاده می شود. چیدمان ورقهای سوراخ دار و مواد جاذب صوت و لایه های عبور هوا به صورت متوالی مسیر های مشخص عبور هوا از میان مواد جاذب را به وجود می آورد كه كمترین میزان به هم خوردگی الگوی جریان و بالاترین میزان به دام انداختن امواج پراكنده صوتی را محقق می سازد .

دمپر دود و آتش موتوری

برخی از دمپرها را می توان برای کاهش فشار استفاده کرد و برخی در سیستم HVAC خاص استفاده می شوند. آنها از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند و عمدتاً در سمت تخلیه یک فن جریان محوری استفاده می شوند. بطور کلی می توان گفت که بارزترین تفاوت بین دمپرو دریچه لوور هوارسان این است که وقتی صحبت از سیستم تهویه ساختمان می شود، از لوورها برای ممانعت از ورود چیزهایی مانند گرد و غبار، باران یا برف از طریق جریان هوا استفاده می شود در حالی که دمپرهای پس زمینه برای جلوگیری از جریان هوا در یک جهت لوور سندتراپ – شرکت تهویه سازه شار استفاده می شود. شرکت تهویه نو از جمله شرکت های ارائه دهنده خدماتی نظیر کانال سازی، کانال سازی صنعتی، کانال کشی کولر آبی، کانال پارکینگ و همچنین ملزومات سیستم تهویه مطبوع همچون انواع دریچه های تنطیم هوا، انواع دریچه های سقفی، دریچه های داکت اسپلیت و … لوورهای اندازه گیری هوا: دارای تیغه های عمودی هستند که ورود آب را به داخل محدود می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، دمپرها و لوورها، هر دو جریان هوا را در یک سیستم فرآیند یا منطقه محصور کنترل می کنند. این کنترل و بازبینی فایردمپر از طریق دربهای بازدید بین کانالی صورت میگیرد. &;&;​​!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوور هوارسان صداگیر لطفا به بازدید از وب سایت ما.