شورای شهر Walnut Creek جلسه ویژه ای را در Nordstrom Smash-and-Grab برگزار خواهد کرد – CBS San Francisco


WALNUT CREEK (BCN / CBS SF) – شورای شهر Walnut Creek روز چهارشنبه جلسه ویژه ای را برای بحث در مورد استخدام پنج افسر پلیس جدید برای گشت زنی در مرکز شهر، در پاسخ به غارت نوردستروم در 20 نوامبر توسط 90 راهزن نقابدار که درست قبل از توافق هجوم آورده بودند، برگزار خواهد کرد. . ، با حدود 125000 دلار کالا درآمد کسب می کند.

یکی از سه مظنونی که روز دوشنبه در یک سرقت به سبک اوباش دستگیر شد، در یک سری اتهامات جنایی گناهکارش را انکار کرد.

بیشتر بخوانید: دختر کوین نیشیتا پس از یک تیراندازی مرگبار باز می شود. “او نمی خواهد ما غمگین باشیم”

همچنین بخوانید: خریداران عصبی کریسمس پس از سرقت های Walnut Creek، سنگرها و دیگر افسران پلیس را پیدا کردند.

پلیس گفت که کالاهایی به قیمت بیش از 2000 دلار در ماشین رادنی رابینسون 19 ساله پیدا کرده است.

رابینسون توسط قاضی رئیس در مارتینز رد شد.

پدرخوانده او خارج از دوربین به KPIX گفت که این اتهام “در ذات پسرخوانده او نیست.” او افزود که رابینسون را به عنوان “کودک معنوی پشت سر آن” نمی بیند و این باید “فرصتی برای آمدن” پس از تبرئه کایل ریتنهاوس بوده باشد.

هفته گذشته، رابینسون و دو مظنون دیگر – دانا داوسون، 30 ساله، و جاشوا آندروود، 32 ساله، به چندین جنایت توسط دفتر دادستانی شهرستان کنترا کوستا متهم شدند.

طبق طرح پیشنهادی، شهر 2 میلیون دلار از 4 میلیون دلار باقیمانده را در بودجه طرح اضطراری فدرال ایالات متحده (ARPA) برای اقدامات امنیتی جدید در برادوی پلازا هزینه خواهد کرد. علاوه بر پنج افسر پلیس – که طبق توصیه کارکنان تا پایان ژوئن 2023 در صورت تامین مالی 1.6 میلیون دلار هزینه خواهند داشت – شهر همچنین 215000 دلار برای دوربین های امنیتی اضافی و 35000 دلار برای یک پهپاد پهلوگیری در 100 فوت بالاتر از منطقه هزینه خواهد کرد. .

همچنین بخوانید: خریداران کریسمس متزلزل برنامه‌های خود را در Wake Of Retail Smash-and-Grab Crime Spree تغییر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: محاکمه ترانوس: وقتی الیزابت هلمز در مورد یک رابطه عاشقانه شکسته با سانی بالوانی صحبت می کند اشک جاری می شود

این شورا همچنین تا 30 ژوئن 2022، 130000 دلار را برای پرداخت اضافه کاری فوری برای افسران اضافی سه روز در هفته اختصاص می دهد.

بر اساس توصیه های کارکنان، شهر باید 2 میلیون دلار در بودجه آرپا در آینده هزینه کند.

این شورا همچنین احتمالاً رسماً ارسال نامه‌هایی به دادستان منطقه، قانونگذاران ایالتی و گاوین نیوسام را تأیید می‌کند که در آن ابراز نگرانی و درخواست منابع اضافی می‌شود.

دزدی 29 آبان به لطف وسعت و شجاعتش خبرساز شد. مظنونان درست قبل از ساعت 9 شب با 25 وسیله نقلیه وارد شدند و خیابان مقابل نوردستروم را مسدود کردند. بر اساس گزارش کارمندان برای جلسه روز چهارشنبه، دو کارمند مجروح شدند، یکی از آنها فلفل پاشی شد و دیگری با چاقو در معرض خطر قرار گرفت.

این حمله یکی از حملات مشابه در آخر هفته در منطقه خلیج بود که توسط ده‌ها مظنون مسلح در فروشگاه‌های مرکز شهر سانفرانسیسکو، هیوارد، سانتا روزا و سان خوزه انجام شد. مقامات اعلام کردند که مشخص نیست که آیا این موارد مرتبط هستند یا خیر.

شهردار کوین ویلک گفت که خیابانی که از طریق برادوی پلازا منتهی می شود حداقل تا پایان سال بسته است.

شورای شهر Walnut Creek روز چهارشنبه در ساعت 8:30 صبح در اتاق هیئت مدیره در خیابان اصلی 1666 تشکیل خواهد شد. کد دسترسی 015005).

سایر اخبار: مردی متهم به 4 جنایت در دانویل، سان رامون، جنایت ولگردی و قانونی شکنی

© حق چاپ 2021 CBS Broadcasting Inc. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد. سرویس خبری Bay City در این گزارش مشارکت داشته است.