دروغ و دروغ های لعنتی درباره رژیم کتو

آیا طبیعی میباشد که در مدت رژیم کتوژنیک ادرار بوی میوه بدهد؟ هنگامی که پوست نارگیل را جدا می کنید، آب طبیعی سفیدرنگی از آن خارج می شود که “آب نارگیل” است، برای به دست آوردن شیر نارگیل، لازم است گوشت آن را به همراه مقداری آب، در مخلوط کن مخلوط کنید تا شیر نارگیل به دست بیاید. میوهها و سبزیجات به طور طبیعی کم کالری و سرشار از مواد مغذی هستند و باید در هر وعده غذایی و میان وعده گنجانده شوند.

مصرف سبزی نه تنها از چاقی پیشگیری می کند و جذب ویتامین را افزایش میدهد بلکه با دارا بودن ویتامین های مغذی برای پوست مانع چروک پوست میشود، بنابراین در رژیم لاغری هر چند روز یکبار باید از رژیم سیزیجات پیروی کرد که از شل شدن پوست جلوگیری کنیم. او متوجه شد که رژیم کتوژنیک به بدن اجازه می دهد تا بسیاری از خواص درمانی روزه داری را در حین خوردن غذا تجربه کند. بهترین زمان برای نوشیدن آب، اندکی پیش از غذا است.

لاغری سریع با رژیم آب، حتما پیش از آن که به طور جدی این رژیم را آغاز کنید، از چند روز قبل این رژیم را به طور چند روز در روز انجام دهید تا بدنتان به این شرایط عادت کرده و انجام آن برایتان قابل تحملتر بشود. اما در صورتی که به چربی کبد مبتلا هستید، حتما با یک پزشک متخصص درباره نوع رژیم و جزئیات آن مشورت کنید. در صورتی که همیشه عادت به مصرف مواد غذایی با حجم متفاوت وجود داشته باشد، قطع ناگهانی کالری دریافتی می تواند شوک آسیب زننده ای را به بدن وارد کند.

همچنین در صورتی که تا کنون از این رژیم کتون زا پیروی کرده اید، با بیان تجربه و نظر خود در این باره، به سایر کاربران جهت تصمیم گیری در این رابطه کمک کنید. مشورت با پزشک جهت پیروی از هر نوع رژیم غذایی، ضروری است. علاوه بر صرفه جویی در وعده های غذایی، چند روز شما هر روز میوه یا سبزیجات را می خورید. مهمترین عارضه رژیم کانادایی را می توان افت قند خون و سرگیجه نام برد. در واقع در رژیم کتو، کربوهیدرات مصرفی کاهش یافته و با چربی جایگزین میشود در نتیجه سطح کربوهیدرات بدن کم شده و به مرحلهای از سوخت و ساز به نام کتوزیس میرسد.در چنین شرایطی، بدن برای سوختوساز و تأمین انرژی، چربیها را میسوزاند. برای این منظور کربوهیدرات دریافتی خود را کمتر کرده و دوباره وضعیت خود را بررسی کنید. پس از بررسی ها و مطالعات وسیع تر بر روی برنامه هفتگی رژیم اتکینز مشاهده رژیم غذایی اتکینز برای کاهش قند خون، کاهش وزن، افزایش کلسترول خوب خون، بهبود فاکتور های مؤثر بر سلامتی و کاهش تری گلیسیرید مؤثر است. برای مقابله با این موضوع، مصرف کربوهیدرات خود را کاهش دهید و نکات بالا را دوباره بررسی کنید.

توجه داشته باشید که برخی از غذاهای دریایی مانند میگو، خرچنگ و صورتخور حاوی کربوهیدرات هستند و باید مقدار مصرف آنها را کنترل کنید. مطالعات گزارش نمودهاند پیروی از رژیم کتوژنیک که یک رژیم حاوی کربوهیدرات کم و چربی بالا است، میتواند به کاهش چربی شکم کمک نموده و حتی در بهبود برخی بیماریهای مزمن مانند دیابت نوع ۲ و اختلال عصبی مؤثر است. ممکن است برخی افراد به بیماریهای حساسیتی به بوتاکس نظیر میاستنی گراویس دچار باشند که این روش درمانی باعث تشدید بیماریشان شود. هپاتیت اتو ایمیون یا خود ایمنی مسری نیست، برخی از بیماران علائم این بیماری را مانند سرما خوردگی شدید یا آنفلوانزا گزارش دادهاند و همچنین بسیاری از بیماران از علائمی مانند ضعف و خستگی شدید شکایت داشتند و حتی بعد از مدت طولانی دچار زردی یا یرقان میشوند. یکی از مشکلاتی که در اضافه وزن شما تاثیرگذار است، بیماری های هورمونی است.

به طور مثال نوجوانی که دارای چاقی زیاد است میتواند در سنین بالاتر دچار بیماری هایی مثل دیابت نوع 2، کلسترول، فشار خون، انواع سرطان ها و… علائم حرکتی نشان میدهند که میگرن از نوع نیمهفلجکننده است، و این ضعف غالباً برخلاف سایر نشانههای پیشدرآمدی بیش از یک ساعت طول میکشد. با رعایت رژیم پالئو بیسیک باید در هفته حداقل 2.5 ساعت ورزش با شدت متوسط داشته باشید ( مانند پیاده روی با سرعت بالا ) و در طول هفته چند جلسه ورزش قدرتی کار کنید.  Th᠎is was gener​ated  by G SA​ C onte nt  Genera​tor ​DEMO!

در رژیم کتو متابولیسم یا سوخت و ساز سلولی را بدون آن که اذیت شوید به صورت انعطاف پذیری در می آورید تا چربی های انباشته شده بدن به سرعت از بین برود. در رژیم غذایی کتو، کاهش وزن اغلب می تواند قابل توجه باشد و به سرعت اتفاق می افتد (به ویژه برای کسانی که رژیم غذایی با اضافه وزن زیاد و چاقی را شروع می کنند). اگر از افرادی که رژیم کتوژنیک را رعایت می کنند، آزمایش خون بگیریم کمبود هموگلوبین خون کاملا مشهود می باشد. این امر به دلیل کمبود قندها و کربوهیدرات ها در منوی غذایی است که در طولانی مدت، آسیب های جدی تری را ممکن است ایجاد کند. همان طور که ذکر شد این رژیم در لاغری شما و کاهش وزن شما موثر است اما نکته این جا است که شما در این رژیم دائما گرسنه هستید و پس از اتمام دوره مورد نظر رژیم غذایی سابق خود را در پی خواهید گرفت به همین دلیل وزنی را که در این هفت روز از دست دادهاید بازگشت خواهد داشت. زیرا فرد پس از اتمام رژیم، به کاهش وزن مورد نظر دست یافته است. افرادی که رژیم کتوژنیک میگیرند، در مقایسه با افرادی که از رژیم غذایی کمچرب پیروی میکنند، وزن بیشتری کم میکنند.

بسیاری از متخصصان توصیه میکنند کودکان و نوجوانان حداقل 60 دقیقه در روز باید فعالیت بدنی داشته باشند. در واقع برای آن که بتوانید کاهش وزن سالم و پایداری را تجربه کنید، لازم است از رژیم غذایی اصولی و تمرینات ورزشی متناسب با شرایط بدنی را دنبال کنید. این رژیم با همه ویژگیهای مثبتی که دارد بدون عوارض نیست و باید در تصمیمگیری برای انجام آن احتیاط کرد. صادقانه بگوییم، رژیم شوک در کنار تمام فوایدش مضراتی هم دارد. بدن تمام ذخایر گلوکز خود را از دست میدهد، میزان کتون ناگهان افزایش مییابد و در مدت زمان بسیار کوتاهی، وارد فاز کتوز میشوید. حال زمانی که شما به اندازه خیلی کمی کربوهیدرات مصرف کنید و باز هم به همان میزان قبل در بدن شما انسولین تولید شود به صورت ناگهانی مقدار کم گلوکز موجود در خون شما وارد سلولهای بدنتان میشود و قند خون ناگهان افت میکند. از طرفی در بادمجان، پروتئین ها و ویتامین های ضروری بدن به اندازه کافی وجود دارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت rdiet.ir.