نمایش شورت کد در قالب وردپرس با استفاده از تابع Do shortcode

وردپرس یا طراحی سایت آشنا شدید، بهتر است بریم سراغ استفاده از آن در وردپرس. خب حالا که با این خطا و دلایل بروز آن در سایت خود آشنا شدید، بریم سراغ آموزش رفع آن در سایت وردپرسی. این خطا ممکن است به دلایل مختلفی در سایت شما رخ دهد، پس شما باید قبل از اینکه هر اقدامی انجام دهید، علت وقوع خطا را پیدا کنید و بعدازاینکه دلیل نمایش ارور زمانبندی از دست رفته را پیدا کردید، یک اقدام درست انجام دهید. در واقع باید گفت که این خطا نتیجه این است که وردپرس کاری که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم را به دلایل مختلف مانند عدم فعالسازی آن از طرف هاست و سرور و یا تغییرات در منطقه زمانی بین هاست و سرور از دست می دهد. در وردپرس، Cron Job آدرسهای برنامه را مدیریت میکند، یعنی هنگامیکه برنامهای برای یک پست در وردپرس را تنظیم میکنید، این پست را در یک زمان مشخص برنامهریزی شده توسط شما تنظیم میکند.

چرا سایت وردپرس بالا نمیاد به بیان ساده اگر Cron Jobs نتواند کار برنامه را بهدرستی انجام دهد، احتمال رخ دادن خطای زمانبندی از دست رفته افزایش مییابد. در این مقاله به حل خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس میپردازیم. اما در صورتی که باز هم بعد از نصب این افزونه با خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس مواجه شدید می توانید از افزونه دیگری که برای این کار ارائه شده است استفاده کنید که در ادامه آن را با هم بررسی خواهیم کرد. اولین افزونه ای که در این مقاله برای رفع خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس به سراغ آن خواهیم رفت افزونه Missed Scheduled Posts Publisher است که توسط یکی از بزرگترین ارائه کنندگان افزونه های وردپرسی و سایت های آموزشی مطرح یعنی WPBegginer ارائه شده است و بازدهی خوبی را دارد. در مورد اینکه افزونه Missed Scheduled Posts Publisher چطور کار می کند و چه مکانیزمی برای رفع خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس دارد باید گفت که این افزونه هر 15 دقیقه یک بار وردپرس شما را برای این خطا بررسی کرده و در صورتی که هر یک از کارهایی که قرار بود این افزونه انجام دهد، انجام نشده باشد آن را به صورت مجدد راه اندازی می کند. ​​​​!

وردپرس تنظیمات

افزونه های زیاد و مختلفی وجود دارند که می توانند رفع خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس را برای ما پیاده سازی کنند و استفاده از آنها هم کار ما را ساده می انواع مختلف لینوکس و اجزای مختلف لینوکس – سرور کلیک کند. همواره برای کاربران سایتهای وردپرسی موضوعی به نام شخصی سازی سایت مطرح میشود. پلاگین WP Missed Schedule Posts کاملاً رایگان است و شما بهراحتی میتوانید آن را از مخزن وردپرس دانلود و بر روی سایت وردپرسی خود نصب کنید. البته قالب­های غیر رایگان پیشرفته­تری هم وجود دارد، که با توجه به نیاز خود می­توانید از آنها استفاده کنید. مشکلاتی که در این بخش وجود دارد هم می تواند در بروز خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس نقش داشته باشد اما باید گفت که تاثیر آنها به اندازه کران جاب ها نیست. البته وضعیت هایی هم وجود دارد که شما باز هم با استفاده از این افزونه ها خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس را در سایت خود مشاهده وردپرس کارلنسر می کنید. در این صورت باید گفت که خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس دلیل دیگری دارد و دلیل آن زیادی شلوغ بودن وردپرس شما و سروری است که این خطا روی آن ایجاد شده است. افزونه بعدی که می تواند رفع خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس را برای ما انجام دهد افزونه می باشد. ​​!

درواقع ممکن است خطای اسکریپت وردپرس باعث رخ دادن این خطا در سایت شما باشد. درواقع ممکن است انتشار اتوماتیک و زمانبندیشده پست شما به دلایل مختلفی با مشکل مواجه شده باشد و شما را با ارور Missed Schedule Post مواجه کرده باشد. زمانی که شما به طراحی ظاهر سایت خود اهمیت دهید و برای زیبایی آنوقت بیشتری را بگذارید؛ درواقع به بازدیدکنندگان سایت خود احترام گذاشتهاید. ” شوید و سطح دسترسی یا همان Permission فولدر­ها را 755 قرار دهید. در واقع شما برای رفع خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس با استفاده از افزونه Missed Scheduled Posts Publisher تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام افزونه را در مخزن سرچ کنید و آن را نصب کرده و فعال سازی کنید. در این مقاله به بررسی خطای زمانبندی از دست رفته وردپرس پرداختیم و دیدیم که این خطا به چه علتی پیدا می شود و چطور می توان از دست آن خلاص شد.