محافظه کاران به دنبال پیروزی در انتخابات محلی هستند تا نیمکت تیم را روی هم بگذارند



اورلاندو، فلوریدا – فعالان محافظه کار چشم به انتخابات برای هیئت مدیره مدارس، شهرداران و شوراهای شهر دارند.

آنها می گویند که این یک سیاست کوچک نیست، بلکه راهی برای اعمال نفوذ جنبش اعتراضی مردمی علیه دستورات COVID-19 و سیاست های آموزشی لیبرال برای کمک به ایجاد بانکی از رهبران محافظه کار آینده است.

«مثل اینکه ما آدم های اسنوب هستیم. مت شلاپ، رئیس اتحادیه محافظه‌کاران آمریکا، به واشنگتن تایمز گفت: «مانند این است که ما خیلی روی ریاست‌جمهوری، سنا، کنگره، همه این گزینه‌های واشنگتن دی سی متمرکز شده‌ایم که واقعاً مهم هستند، اما مثل این است که ما جوامع خود را کنار بگذاریم.» شنبه. در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار.

او ادامه داد: «ما به همه اجازه دادیم که در هیئت منطقه بندی حضور داشته باشند که به ساختن چیزی اعتقادی ندارند و هرکسی که فکر می کند والدین تروریست داخلی هستند، در هیئت مدیره مدرسه حضور داشته باشد. و مسئولان انتخابات؟ انگار فقط روی آن چیزها تمرکز نمی کنیم. و ما باید یک جنبش مردمی باشیم… باید روی هر یک از این جوامع تمرکز کنیم.»

آقای شلاپ خاطرنشان کرد که ACU، که هر سال میزبان CPAC است، باید از جنبش‌های مردمی محافظه‌کار محلی حمایت کند، علیرغم اینکه در جاده کمربندی واشنگتن دی سی در شمال ویرجینیا قرار دارد.

اگر جنبش واشنگتن دی سی باشیم، نتوانسته ایم یک جنبش مردمی باشیم. اما ما به این ایده فکر کرده ایم که چرا اینقدر بر واشنگتن دی سی متمرکز شده ایم. بله، مهم است، اما ما باید روی هر یک از این جوامع تمرکز کنیم.»

محافظه‌کاران متوجه شده‌اند که هیئت‌های مدرسه محلی، هیئت‌های انتخاباتی و شوراهای شهرشان در اوج همه‌گیری کووید-19 بر زندگی‌شان گذاشته‌اند، و موجی از تلاش‌ها را برای فراخوانی علیه مسئولان هیئت‌مدرسه و راه‌اندازی کمپین‌های محلی به راه انداخته است.

بر اساس گزارش Ballotpedia، همین سال گذشته، فراخوان‌های هیئت مدیره مدارس به بالاترین حد خود رسید. بین سال‌های 2006 و 2021، این سایت به طور متوسط ​​تنها 32 بار در سال تلاش برای یادآوری در برابر میانگین 76 عضو هیئت مدیره مدرسه ثبت کرد. با این حال، در سال 2021، Ballotpedia 92 کمپین فراخوان هیئت مدیره مدارس را علیه 215 عضو هیئت مدیره ثبت کرد.

در سطح محلی چیزهای بیشتری می توان آموخت. دیوید هریس جونیور، سخنران CPAC، کارآفرین و میزبان پادکست، به حضار گفت: من اهل کالیفرنیا هستم، در ردینگ، کالیفرنیا متولد و بزرگ شدم، در ردینگ، کالیفرنیا، آنها به معنای واقعی کلمه هیئت نظارت خود را پس گرفتند. این گروه در شهرستان شستا در سطح محلی شروع به کار کرد. آنها در جلسات هیئت مدیره مدرسه حاضر شدند. آنها وارد جلسات هیئت ناظران شدند و رئیس هیئت ناظران را فراخواندند. آنها کشور شما را پس می گرفتند.»

برخی محافظه کاران می گویند که حزب جمهوری خواه توسط مشاوران سیاسی که به دنبال دستمزدهای کلان در کمپین های انتخاباتی سنا، مجلس نمایندگان و ریاست جمهوری هستند از رقابت های محلی دور شده است.

مایک بیهام، یکی از اعضای کمیته مرکزی جمهوری خواه لوئیزیانا، به The The New York Times گفت: «تمركز زیادی بر روی مشاوران و PAC های فوق العاده، و جابجایی مقادیر زیادی پول در جایی كه مردم از آن سود برده اند، بوده است، به جای انبار كردن بانك. بار. . .

ما باید افرادی را داشته باشیم که بتوانند بالا بروند و مسابقات محلی جایی است که شما افراد خود را شروع می کنید. تاکید همیشه بر حزب از بالا به پایین بوده است.» آنها شروع به درک این موضوع کرده‌اند که باید از پایین به بالا برود.»

بیهام می‌گوید که لیبرال دموکرات‌ها نامزدهای دیرینه‌ای را برای رقابت‌های محلی لوئیزیانا معرفی می‌کنند، زیرا هدف آنها ایجاد یک بنیاد است، در حالی که جمهوری‌خواهان به دور نگاه می‌کنند.

“O [GOP] در اوج بودن بسیار راحت هستند و سعی می کنند همه چیز را از بالا به پایین مدیریت کنند. دموکرات‌ها در تلاشند تا پایه‌ای را بسازند تا بعداً رشد کنند.»

محافظه کاران اغلب نکات فعالیت سیاسی خود را از مجریان خبرهای رادیویی، اینترنتی و کابلی قدرتمند سندیکایی دریافت می کردند، که برخی می گویند، آنها را به تمرکز انحصاری بر مسائل ملی در حال وقوع در واشنگتن سوق می دهد.

مجری رادیو WIBC ایندیاناپولیس، تونی کاتز، رادیو محلی صبحگاهی و یک نمایش نیمروزی را اجرا می کند که بر مسائل ملی برای مخاطبانش تمرکز دارد. او می گوید که رادیو محلی احتمالاً آخرین ناظر رسانه ای است که فعالان سیاسی را از آنچه در حیاط خلوتشان می گذرد آگاه می کند.

او گفت: «این اتاق‌های خبری محلی هستند که در بسیاری از مکان‌ها گم شده‌اند که اطلاع از مسائل محلی را سخت‌تر می‌کند. “یکی این است که آنها فکر می کنند چیزهای محلی خسته کننده هستند. و چیزهای ملی آنها را محبوب می کند. کلیک روی فیس بوک را دریافت کنید، لحظه را در توییتر دریافت کنید.

او افزود: «مشکل همین بود و افرادی که به نوعی شروع به معکوس کردن این روند کرده‌اند، مادرانی هستند که با هیئت مدیره مدرسه می‌جنگند و مردم متوجه می‌شوند که در حیاط خلوت من چه می‌گذرد، در آن شهری که هیچ‌کس هرگز رانندگی نمی‌کند، چه می‌گذرد؟»