افرادی که از داروهای ضد بارداری بدون نسخه حمایت می کنند


حامیان همچنان به دنبال داروهای ضد بارداری بدون نسخه هستند و ادعا می کنند که به رفع موانع طولانی مدتی که زنان سیاه پوست و سایر جوامع به حاشیه رانده شده در هنگام خرید قرص های ضدبارداری با آن مواجه هستند، کمک می کند.

دو شرکت داروسازی به دنبال تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای تغییر داروهای ضد بارداری خوراکی از نسخه به نسخه بدون نسخه هستند.

ویکتوریا نیکولز، سرپرست پروژه برای کمپین قرص رایگان، گفت که چشم انداز داروهای ضد بارداری بدون نسخه به زودی “واقعا هیجان انگیز” است. نیوزویک

اما او گفت که قرص های سراسری باید مقرون به صرفه باشند، دارای بیمه باشند و برای افراد در هر سنی قابل دسترسی باشند.

نیکولز گفت که موانع دسترسی به کنترل بارداری می تواند شامل یافتن یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، هزینه ویزیت و عدم وجود بیمه باشد. او گفت که این موانع به طور نامتناسبی بر زنان رنگین پوست، مردم بومی، مهاجران، افراد کم درآمد، جوانان و LGBTQ تاثیر می گذارد.

او افزود: «موانع عمیقاً ریشه در نژادپرستی سیستماتیک و سایر اشکال تبعیض و ستم دارد و برای رنگین پوستان، به ویژه زنان سیاه پوست، بسیار سخت‌تر است».

هدف از بین بردن موانع غیرضروری داروهای ضد بارداری است. ما می‌خواهیم آنها را در قفسه‌های داروخانه‌های محلی در دسترس قرار دهیم تا کسی مجبور نباشد از موانع و موانعی که من توضیح دادم برای دسترسی به یک محصول ایمن عبور کند. یک داروی مؤثر. “

دوز 1 ماهه پیشگیری از بارداری هورمونی
یک دوز ماهانه از ضد بارداری هورمونی در ساکرامنتو، کالیفرنیا به نمایش گذاشته شده است.
Rich Pedroncelli/AP عکس، فایل

دکتر ریگان مک‌دونالد-موسلی، متخصص زنان و زایمان و مدیر عامل Power to Decide، یک سازمان غیرانتفاعی که علیه حاملگی‌های برنامه‌ریزی نشده مبارزه می‌کند، گفت که قرص‌های ضدبارداری با استانداردهایی مطابقت دارد که FDA برای داروهای بدون نسخه تعیین کرده است.

او گفت: “مردم در معرض خطر مصرف بیش از حد مواد مخدر نیستند و مردم می توانند بفهمند که آیا این برای آنها مناسب است.” نیوزویک

او افزود که در دسترس قرار دادن آن بدون نسخه یک “تغییر بازی” خواهد بود، به ویژه در جوامعی که سیستم بهداشتی ایالات متحده خدمات ناکافی یا تبعیض آمیز دریافت می کند.

او به سابقه تبعیض و تجربیات شخصی اشاره کرد که بسیاری از زنان سیاه پوست را بدنام کرده است.

مک دونالد-موسلی، یک مرد سیاهپوست، گفت وقتی به بالتیمور نقل مکان کرد، از اطلاع از کمپین های گسترده ای که در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 برای ترویج ایمپلنت های ضد بارداری انجام شد، شگفت زده شد. او گفت: «مردم احساس می کردند که یک برنامه منظم برای کاهش نرخ باروری زنان سیاهپوست فقیر وجود دارد.

“به همین دلیل است که در دسترس بودن بدون نسخه بسیار مهم است. نه تنها به این دلیل که ایمن، موثر و مطابق با استانداردها است، بلکه به دلیل سابقه خاص سرکوب تولیدمثلی در کشور ما. آنها می دانند که برای زندگی چه می خواهند.”

به گفته ش، در دسترس بودن قرص های بدون نسخه می تواند نقطه دسترسی جدیدی را ایجاد کند که می تواند به ویژه برای افراد رنگین پوست مفید باشد. می‌توانید آن را به یک ماشین خودکار، یک مرکز اجتماعی، یک کلیسا، یک آرایشگاه، یک آرایشگاه و خانه شخصی پست کنید.»

مارسلا هاول، بنیانگذار و مدیر عامل In Our Own Voice: National Justice Justice Reproductive Women’s Black, گفت که از دریافت داروهای ضد بارداری بدون نسخه برای زنان سیاه پوست “بسیار حمایت می کند”. نیوزویک

هاول با استناد به نتایج هشت گروه تمرکزی که در ماه نوامبر انجام داد، گفت: “مردم می گویند که در مورد آن هیجان زده هستند، خوش بین هستند و در تصمیم گیری شخصی خود خوب هستند.” در ایالت هایی از جمله پنسیلوانیا، اوهایو، جورجیا، تگزاس و کالیفرنیا سازماندهی شده است.

هاول گفت که برخی از زنان در گرفتن قرار ملاقات با پزشکان خود برای تجدید نسخه های خود در طول همه گیری COVID-19 با مشکل مواجه شده اند.

او گفت: “بنابراین آنها فکر کردند که داشتن یک ضد بارداری بدون نسخه یک مزیت بسیار خوب خواهد بود، زیرا به بدن استقلال بیشتری می دهد.” و من آن را به عنوان یک مزیت بزرگ برای زنان بدون بیمه و برای زنان ساکن در روستاها می بینم.

هاول گفت، برخی از زنان مشتاق بودند از ارائه دهندگانی که احساس می کردند برای سایر اشکال پیشگیری از بارداری که نمی خواستند، اجتناب کنند.

آنها همچنین نگرانی هایی را مطرح کردند. هزینه آن چقدر است؟ آیا پوشش داده می شود؟

اما طرفداران می گویند که مدت ها پیش بود که یک ضد بارداری بدون نسخه ساخته شد، زیرا ایمنی داروهای ضد بارداری خوراکی به خوبی ثابت شده است.

نیکولز می گوید: “در بیش از 100 کشور، این واقعیت است.”

حمله مک‌دونالد موزلی به حقوق سقط جنین در سراسر ایالات متحده و پیشگامانه آن Roe v. وی افزود که اشاره دیوان عالی مبنی بر اینکه حکم Wade می تواند لغو یا لغو شود، بر اهمیت گسترش دسترسی به پیشگیری از بارداری تأکید می کند.

او گفت: «زمان آن فرا رسیده است که این موانع غیر ضروری را از بین ببریم، به ویژه با توجه به حمله به سلامت باروری و دسترسی به سقط جنین در ایالات متحده.

مک‌دونالد-موسلی همچنین به تحقیقاتی اشاره کرد که نشان می‌دهد این بیماری همه‌گیر در حال تغییر افکار مردم در مورد اینکه آیا می‌خواهند بچه داشته باشند یا نه، تغییر می‌دهد.

وقتی دسترسی به کلینیک‌ها را با هم ترکیب می‌کنید، زیرا مراکز پزشکی و سیستم‌های بهداشتی به طور کلی غرق در نیاز به پاسخگویی به همه‌گیری شده‌اند، مردم تقاضا و نیاز بیشتری به پیشگیری از بارداری دارند و با این تقابل وحشتناک کاهش دسترسی مواجه می‌شوند. ” او گفت.

او نگرانی در مورد خطرات مرتبط با مصرف قرص های ضد بارداری را تایید کرد. او افزود: «این قابل چشم پوشی نیست، اما قابل کنترل است.

دانا گفت: فرآیند FDA برای سوئیچ بدون نسخه حول محور “اینکه آیا می‌توان برچسبی طراحی کرد که مردم بتوانند محصول را طبق دستور مصرف کنند و اطلاعات دیگری که به آنها می‌گوید آیا این دارو برای آنها مناسب است یا خیر، می‌چرخد.” گفت. یکی از بنیانگذاران ابتکار دسترسی به پیشگیری از بارداری و دستیار رئیس جمهور سابق باراک اوباما.

تحقیقات نشان داده است که زنان می توانند از چک لیست برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن قرص های ضد بارداری استفاده کنند، اما Singiser می گوید نیوزویک همه چیز در مقوله ارتقای سلامت باروری همیشه با بارها و موانع اضافی، حملات و اطلاعات نادرست مواجه است.

“هیچ کس دقیقاً نمی داند در داخل دیوارهای FDA چه می گذرد، اما من می دانم که دو شرکت وجود دارند که به دنبال تایید سوئیچ OTC هستند که بیش از پنج سال است که این کار را انجام می دهند و هنوز به مرحله تایید نرسیده اند. یک نامه رسمی ارسال کنید. درخواست، “او گفت.

او گفت که «مضطرب» است که هیچ فوریتی برای انتقال قرص‌های ضدبارداری به نسخه تجویز نمی‌شود، اما گفت: «این یک فرصت عالی برای دولت بایدن هریس است تا دسترسی معنادار به پیشگیری از بارداری را ارتقا دهد».

Singiser گفت: “این محصولات توسط ده ها میلیون زن در سراسر جهان در 60 سال گذشته استفاده شده است. زمان آن فرا رسیده است. دلیلی وجود ندارد که یک قرص ضد بارداری بدون نسخه وجود نداشته باشد.”

FDA برای اظهار نظر تماس گرفته است.